audits / stratēģija / zīmola izstrāde / logotips / korporatīvais standarts / grafiskais dizains / interjers / apgaismojums / navigācija / aprīkojums / merčendaizings / ārtelpa / iepakojums / koncepcijas adaptācija / digitālie risinājumi / realizācija

CAPITAL
veikalu tīkla koncepcija
2008 - 2010

Klienta uzdevums - izveidot modernāko un funkcionāli ērtāko datorveikalu Latvijā.

Veikali gan tehniski, gan idejiski veidoti kā datortehnikas virtuve vai bārs, kur pircējs var ienākt un bez pārdevēja klātbūtnes izmēģināt preces turpat uz vietas. Mērķis - atvieglot pircēja datortehnikas iegādes procesu, padarot to tik vienkāršu kā ēdiena izvēli pie bāra.

Tehnoloģijas ir mūsdienu dzīves dabiska sastāvdaļa. Capital veikalu tīkla koncepcija veidota ar domu, ka datori ir mūsdienu dabas elements. Interjerā izmantota moderna un reizē klasiska melnbalta krāsu gamma, uz kuras labi eksponējas jebkurš produkts. Dzīvīguma un pārdošanas veicināšanai izvēlēts vienas spilgtas krāsas akcents, kas tiek izmantots sajūtu pastiprinošos attēlos un pārdošanas veicināšanas materiālos.