audits / stratēģija / zīmola izstrāde / logotips / korporatīvais standarts / grafiskais dizains / interjers / apgaismojums / navigācija / aprīkojums / merčendaizings / ārtelpa / iepakojums / koncepcijas adaptācija / digitālie risinājumi / realizācija

B HYPER
veikalu tīkla koncepcija
2011 - 2013

B-HYPER ir jauns hipermārketu koncepts, kurš, apvienojot Skandināvijas un Baltijas valstu menedžmentu pieredzi, ir paredzēts hipermārketu iekārtošanai Eiropā.

Atbilstoši darba uzdevumam, IGLOO izstrādāja zīmolu, logotipu un tā izmantošanas vadlīnijas, tirdzniecības zāles atsevišķu nodaļu plānojumus un interjera noformējuma elementus - navigācijas sistēmu, svaigo produktu, alkohola un kasu zonu interjerus, akciju vietu noformējumu, cenu zīmes.

Pirmais šāda tipa paraugveikals tika atvērts Horvātijā, Varaždinas reģionā, Lumini tirdzniecības centrā. Tā platība ir 5000 m², veikala ikdienas darbu nodrošināja 100 darbinieki, tā sortimentā bija vairāk nekā 30000 dažādas preces un tas apkalpoja 35000 pircējus nedēļā.